Rakan WARTAMAYA

Friday, October 23, 2009

Aku bersama TG Nik Aziz !



Wartamaya menyokong tanpa segan silu saranan TG Nik Aziz.

"Bila mesyuarat agung tidak mahu tukar presiden (Datuk Seri Abdul Hadi Awang), misalnya maka tidak mengapalah. Kita pakat-pakat belalah.

"Begitu juga dengan isu-isu disekitar Hassan atau Mustafa yang tak habis-habis dengan nak bekerjasama PAS dengan Umno ke arah kerajaan perpaduan atau UG (unity government).

"Tenggelam-tenggelam, timbul, kemudian dihidupkan. Kemudian dimatikan pula bila nampak orang marah. Apa ini?" tulis menteri besar Kelantan dalam blognya malam tadi. - selanjutnya.
Kita pakat bela !
Pada pelayar yang setuju .. jangan malu malu tinggalkan nama, ic, cop jari tangan dan kaki sekali ... kalau nak.
Share/Bookmark

19 comments:

HISHAM,  October 23, 2009 at 11:53 AM  

Saya bersama TGNA...ALLAHUAKBAR

RazakJASIN,  October 23, 2009 at 11:56 AM  

Saya bersama TG Nik Aziz dari awal lagi.

Folk Doll October 23, 2009 at 12:39 PM  

GUA CINA SENTIASA SAMA TOK GURU !!! KASIH PUTUS TU HAYAT PRO-UMNO DALAM PAS !!!
hIDUP TOK GURU !!!! GUA SAYANG PADA TOK GURU ! GUA PANGKAH PAS SEBAB TOK GURU NIK AZIZ YG KITA SAYANG !!!

Anonymous,  October 23, 2009 at 12:54 PM  

saya sokong 100% TGNA, saya seorang cina, saya sokong pas krn wibawa TGNA dan saya rasa sedih dan bengang krn parti pas dirosakkan begitu rupa oleh mereka yg pro umno(mengaku islam tp segala perbuatan menjatuhkan islam).besar kemungkinan pas akan tenggelam masa pru 13 jika anasir2 spt hasan ali terus diberi peluang menjahanamkan pas.so masalah ni kena selesai ASAP.

ujaine alto October 23, 2009 at 2:50 PM  

SALAM, GUA FIRMLY WITH TGNA.. KASI BERSIH SEBERSIHNYA.. VICTORY WILL WITH US... INSYALLAH..

serupasekala October 23, 2009 at 2:51 PM  

KAWE SOKONG SOKMO TOK GURU KITA TG NIK AZIZ.

Anonymous,  October 23, 2009 at 3:13 PM  

jika kita lihat barisan yang dipilih dalam muktamar yang lepas, jelas bahawa golongan pro UMNO dalam PAS berjaya mengeksploit slogan kepimpinan ulama untuk menerajui kepimpinan PAS.

Pemilihan dato Mustaffa Ali sebagai Setiausaha Agung PAS sepatutnya sudah dapat memberi gambaran yang jelas kelompok mana yang menguasai pucuk kepimpinan PAS. Pada pendapat saya, Mustafa Ali adalah dalang utama dalam isu penyatan dengan UMNO.

Saya tidak hairan dengan gesaan TGNA kali ini. Dari satu segi beliau memberi signal SOS bahawa kumpulan Pro UMNO dalam PAS ini sedang bergerak dengan aktif dan agresif untuk menrealisasikan matlamat mereka.

Bagi ahli-ahli PAS dan penyokong yang terdiri dari pelbagai bangsa perlu bangkit menyahut cabaran TGNA ini. Pada pendapat saya, matlamat utama mereka sekarang adalah untuk mengagalkan perpaduan dan meruntuhkan kekuatan Pakatan Rakyat agar hasrat dan cita-cita rakyat untuk melihat perubahan kerajaan persekutuan dalam pru13 nanti gagal!....itu matlamat jangka pendek mereka sekarang.

Jangan biarkan niat kumpulan Pro UMNO dalam PAS ini berjaya. Jangan terkejut dalam sehari dua ini, Mustafa Ali akan mengeluarkan kenyataan akhbar menafikan ada perbezaan pendapat dalam PAS dan mengulas bahawa PAS tetap komited dengan Pakatan Rakyat.

Manakala TGHH dan Ustaz Nasha pula akan diam membisu seribu bahasa. Hanya Mustafa Ali dan beberapa kerat pemimpin kumpulan Pro UMNO akan membuat kenyataan akhbar. Yang pasti mereka akan main baling batu sembunyi tangan dengan menafikan ada perpecahan dalam PAS.

Aku menyokong PAS sejak dari tahun 1976 lagi semasa masih belajar dibangku sekolah lagi. Masa tu TGNA sudah menjadi ahli parlimen sejak tahun 1969 lagi. TGHH baru sahaja balik dari Mesir dan bekerja dengan JHEAT, belum pun masuk politik. Dia hanya jadi orang kuat ABIM terengganu sahaja.

Masa PAS PAS kena tendang keluar dari BN dalam tahun 1978, TGHH masih belum masuk PAS atau jadi barisan pimpinan PAS lagi. Dia hanya ketua ABIM Terengganu je.

Jadi apa yang beliau tahu dan experience susah payah dan pahit getir PAS semasa dalam BN dan semasa kena tendang keluar dari BN.

ANtara keduanya jika aku terpaksa pilih, aku tidak teragak-agak akan pilih TGNA kerana aku mengikuti perjuangan dan naik bangun keduanya dalam perjuangan Islam.

bat8

mozilla,  October 23, 2009 at 3:15 PM  

Saya bersama TG Nik Aziz.

Din Melaka,  October 23, 2009 at 3:17 PM  

Salam,

Saya juga setuju dengan TGNA dan akan sentiasa ingat kepada TGNA sebagai pemimpin ISLAM yang dihormati orang agama lain dan parti lawan sendiri.

Azrin69,  October 23, 2009 at 3:27 PM  

Setuju !
Mana nak letak cap kaki ni wak?

KAWE,  October 23, 2009 at 3:50 PM  

Saranan yang tepat.

Aku bersama Tuan Guru.

Anonymous,  October 23, 2009 at 4:20 PM  

TUAN GURU NIK AZIZ!


KAMI BERSAMAMU! BERMANDI DARAH BERLUMUR DARAH KAMI SANGGUP! DEMI MENYOKONGMU SEBAGAI PEMIMPIN ULUNG.


ALLAH MENGUJIMU DENGAN TENTERA SYAITAN (HAWA NAFSU) DAN KAMU MEMERANGINYA. MAKA KAMI ANAK-ANAK MUDA MENYAHUTNYA! ALLAHUAKBAR!

AJAI- Admin October 23, 2009 at 4:41 PM  

-Salam.. Sokong memperkasakan Pakatan Rakyat.. Hancur BN..

Bersama kita doakan Pakatan Rakyat dapat mentadbir Malaysia, mempertahankan negeri yg dimenangi dan menambah kerajaan negeri ditadbir PR dalam PRU-13.. Amin..

pokmat pmas,  October 23, 2009 at 5:42 PM  

assalamualaikum, SAYA JUGA BERSAMA-SAMA TOK GURU NIK AZIZ, JIKA DALAM DUNIA INI ADA SEORANG SAJA YANG SOKONG TOK GURU NIK AZIZ MAKA ITULAH SAYA, satu lagi hassan ali dan mustapa ali, letak jawatanlah, bagi pendekkan cerita.

Anonymous,  October 23, 2009 at 6:30 PM  

kami bersama TGNA tolak pemimpin PAS kerajaan perpaduan, Hadi bukan Pas, Pas bukan Hadi

Anonymous,  October 23, 2009 at 6:32 PM  

kalau hadi dan gengnya tak gila pangkat dan jawatan, letak jawatan sudahlah!!!

Anonymous,  October 23, 2009 at 6:33 PM  

PAS tak perlu EGM, pemimpin pro Kerajaan perpaduan perlu berundur dari pas kalau setia dan sayang parti

Anonymous,  October 23, 2009 at 6:36 PM  

pemimpin pas silih berganti dari dulu hingga kini,pemimpin pas pro UMNO patut berundur kerana pas sentiasa maju kehadapan dan bukan mundur kebelakang.

Anonymous,  October 23, 2009 at 6:37 PM  

Untuk menang PRU13 perlu penyingkiran pemimpin Pro Kerajaan Perpaduan.

Blog list