Rakan WARTAMAYA

Saturday, December 31, 2011

Menipu dan tertipu


Datuk ini menghadapi tuduhan menipu NFC RM1.755 juta. SINI

"Shamsubahrin didakwa menipu Mohamad Salleh iaitu dengan sengaja menjanjikan suatu perkhidmatan rundingan dan nasihat bertujuan memperdayakannya sehingga mendorong Mohamad Salleh bersetuju membayar wang perkhidmatan kepadanya."

Bukan ke Maharaja Lawak Mega sudah selesai? Masih ada lagi cerita lawak cam ni?
WAkakak !!!


Share/Bookmark

6 comments:

Yong December 31, 2011 at 5:58 AM  

Aperciter ni? Takde kaitan pun dengan kondo mewah

Kak Ani,  December 31, 2011 at 6:08 AM  

Macc NI BETOI KA TAK BETOI.
Yang menipu NFC di siasat, di dakwa dan di tangkap , tapi NFC sendiri menipu duit rakyat tak ditangkap.

Ape cerita ni......

Disuruh beli mee...di belinya bihun

Anonymous,  December 31, 2011 at 6:39 AM  

Isu Sapi jadi lembu. Media umno akan besar-besarkan cerita sapi dan perlahan-perlahan matikan cerita lembu.

Anonymous,  December 31, 2011 at 8:38 AM  

Kita kata NFC salah, orang lain pulak yang dikata salah. Ni nak pesong kemana plak ni?

ANUAR December 31, 2011 at 4:17 PM  

cam haram jadah!!!1.755 juta ,baki sapa rembat?marang prapu kepunder?

rantai December 31, 2011 at 5:33 PM  

Tau dah ..!!! Tektik lama tu masih guna lagi walaupun dapat nasihat APCO ..... sape tak nak jadi kambing hitam kalau boleh dapat juta-juta...kan???

Cerita Makcik Ijat rembat duit kerajaan pun lenyap le lepas ni...heh...heh...heh..!!!!!

Blog list