Rakan WARTAMAYA

Friday, December 30, 2011

Kangkong takut mati layu


Kata Kangkong ni .. Kempen Bebas Anwar untuk kepentingan Individu

[...] Penganalisis politik Md Shukri Shuib daripada Universiti Utara Malaysia berkata tidak sewajarnya penyokong yang taksub kepada Anwar terus diperkudakan, sedangkan kes itu bersifat peribadi melibatkan Anwar dan Saiful dan yang tidak melibatkan kepentingan negara. - lagi

Sapa Shukri ni? Cer tengok  SINI ..
Mamat Biro Tata Negara laaa ..
Kena la angguk .. kang miss plak soru ..
Dia backing tu untuk kepentingan bersama .. Kepentingan projek dan pemimpin depa ..
Dunia bro ... ! Materialistik .. !
Heheheh !!!
Share/Bookmark

6 comments:

Yong December 30, 2011 at 7:16 PM  

Yob, dia jadi kankung sebab nak hidup le. Kangkung boleh dicampak ke dalam parit bagi makan kat labi-labi.

Anonymous,  December 30, 2011 at 7:40 PM  

Rebus je kangkung tu, makan dengan yong tau fu.

Anonymous,  December 30, 2011 at 7:50 PM  

Makan kangkung tak elok...
Nanti mati pucuk....

Anonymous,  December 30, 2011 at 7:54 PM  

Bestnya kangkung ni ialah 'Cetusan Pendekatan Islam Hadhari Bagi Menangani Ekstremism Islam di Malaysia, Ketua, 2005'.

Jawapannya Islam Hadhari dah K.O. tanpa nisan.

Dia ni suka sangat kaji tentang ekstremis Islam, kajilah sama puak ekstremism Melayu yang dah bunuh ulama di Perlis dan Kedah. Dan jangan lupa dengan Klu Klux Klan Perkasa Ibrahim Ali Al Takuti In The Bawah Bini At The Bersih 2.0 Day.

JAKA,  December 30, 2011 at 8:49 PM  

belajar tinggi tapi otak penuh taik lembu fidlot.

pejuang2 perut dan nafsu memang ramai. merekalah sampah masyarakat sebenarnya.

jenis ini kalau negara kena jajah mcm iraq, merekalah tali barut US...percaya lah. merekalah yg akan menghalalkan kekufuran penjajah demi isi perut yg busuk itu.

bercakap menulis tidak berdasarkan nas. jenis ini sesat lagi menyesatkan. jenis melacurkan intelektual dan menjual maruah.

takpe...menang PR nanti, kita cari dia ni ramai2.....kita makan sayur kangkung. masak lumat2.

dlm islam tidak ada isu peribadi. walaupun seorg penoreh getah pun, kalau dia dizalimi apa tak lagi oleh pemerintah yg syaitan ......seluruh umat islam wajib bangkit membela.

bukankah islam itu jamaah? dan jamaah itu memanglah individu2 yg benar mengucap shahadahnya.

kalau seekor lembu sekali pun dizalimi oleh umno.... kita wajib jatuhkan parti syaitan itu... inikan pula seorg negarawan seperti DS Awnar Ibrahim.

semuga Allah mencampakkan mereka yg sekongkol dgn fitnah ke dalam azab yg sangat pedih... zalim ke doa hamba ini? mana zalim dgn mereka yg memfitnah siang malam pagi petang???

jawab perkasa.

antahberantah December 31, 2011 at 12:22 AM  

Hebat sungguh kangkong sebatang ni. Macam2 ada...dari penulisan buku,artikel dlm akhbar/majalah..sampai ke ceramah motivasi SPM/PMR/UPSR nama kangkong ni tersohor. Nak tnya cikit. Takde ke ceramah motivasi menjaga kebersihan tandas/jamban????

Blog list