Rakan WARTAMAYA

Saturday, August 13, 2011

SPR memang bangang pun ...


Dekan UM: Alasan SPR tolak tuntutan Bersih 2.0 memalukan


Wakaka !!!...
benda cam ni memang dah boleh jangka ..
Sapa yang jangka spr itu cerdik ... memang dia silap ..
Kalau cam aku .. dah agak spr ni bodoh ..kalau dia bagi alasan bodoh .. aku dah tak pelik
Sebab memang spr bodoh ...

kenapa aku kata bodoh .. .
mangkok suruh terjun lombong ... dia akan terjun lombong

Wakakak !!!
Tak kreatif tapi yes bos ... wakakakak !!!
Bangang !

Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:47 PM  

tuntutan bersih dan org2nya lagi bangang.. tah apa2 yg diminta.. kalu otak lembu tu tetap berotak lembu.. Parti Ahli Sangap!!!

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:52 PM  

org yg sama!!
kalu nak compare ngan kerajaan PR.., memang terlalu bodoh la PR tu dibanding dgn SPR.. dan lagi bodohlah org2 yang menyokong PR.

dah kena letak mangkuk jamban pun senyap sunyi jer.. ahaha.. kapir harbi!!

Anonymous,  August 13, 2011 at 4:05 PM  

tak berilmu punya blog..

Blog list