Rakan WARTAMAYA

Friday, February 19, 2010

PAS slams Aussie MPs intervention in Anwar’s case


KUALA TERENGGANU: PAS criticised the interference by Australian Members of Parliament (MPs) in the sodomy trial of Parti Keadilan Rakyat (PKR) advisor Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Its president, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, said as a partner in the opposition coalition, he wanted the matter to be resolved according to the country's judicial system without influence from foreign elements.

"In terms of foreign intervention, as a Malaysian national, I want our country to remain a sovereign nation and there is no necessity for foreign intervention, especially from the Western world...non-Muslim countries," he said Friday.[ lagi ]

Baik tutup je mulut tu bro .. he he he
Share/Bookmark

7 comments:

Anonymous,  February 19, 2010 at 10:24 PM  

Jangang tutup mulut lagi. Umno dah sediakan satu lagi bola tanggung untuk PAS sumbat gol sendiri ia itu isu sebatan wanita.

Kita sama-sama tengok siapakah pemimping PAS yang akan sumbat gol sendiri dengang isu terbaru ini. Adakah striker utama dari team kerajaang parpaduang?

sama-sama kita tengok.

bat_lapang(bat8)

Anonymous,  February 20, 2010 at 12:25 AM  

Aku dah tak tahan ngan pemimpin PAS ni.... nak jer aku tarik balik keahlian PAS

Anonymous,  February 20, 2010 at 12:35 AM  

logiknya...kalau parlimen kita mengutuk Israel dalam isu Palestin adakah itu dikira mencampuri urusan Israel?

Anonymous,  February 20, 2010 at 7:24 AM  

Lu pun bodoh macam Ayatullah Pak Bakaq....ambil berita dari surat khabar najis.

caruso,  February 20, 2010 at 9:35 AM  

masuk aje la umno tu..

Anonymous,  February 20, 2010 at 10:06 AM  

betui lah bro wartamaya..
awat lah sheikh abd hadi ni p layan komen as quoted by bernama...menambah penin kawan dlam pakatan..tak perlu komen... diam lagi baguih dari wujudkan provokasi dan spekulasi..kita nie kadang tak bijak menepis perangkap kerajaan bn melalui agen2 dia sperti bernama,etc...AP-AP australia tu melihat dari aspek ketulusan,kemanusian dan kesahihan fakta sebelum mendakwa seseorang..bukan isu campur tangan..

Anonymous,  February 20, 2010 at 10:37 AM  

awaq nok-nok komen sangat, dulu doh kata nok boikot akhbar, usahlah layan pada akhbar, ke ada ape-ape, tok guru jangalah komen banyak-banyak sangat, tersasul pulak jadinya

Blog list