Rakan WARTAMAYA

Friday, February 19, 2010

Laman bahaya dedah maklumat di Internet


NEW YORK - Pengguna-pengguna Internet tanpa disedari memberi ruang kepada perompak untuk memecah masuk ke rumah mereka, lapor sebuah akhbar semalam.

Bagi peringatan kepada pengguna, laman web terbaru, pleaserobme.com yang bermaksud sila rompak saya, menyiarkan panduan mengenai bahayanya berkongsi maklumat terperinci mengenai pengguna-pengguna Internet yang memberitahu dunia bahawa mereka tidak berada di rumah. [ lagi ]

He he he .. hebat. Kat sini cuma ada senarai orang terkaya .. he he he
Pandai pandai la .. muakakak ..
Share/Bookmark

2 comments:

Quantum Metal Consultant February 19, 2010 at 7:04 AM  

Kita juga berharap semua pihak berkuasa dan yang berkaitan dengannya terutama Pondok dan Pusat Kawalan Keselamatan (Pintu Masuk Ke Kondo atau Pintu Masuk Negara) mengambil tindakan segera menukar kod "Mokhtar" kepada kod lain yang lebih selamat akibat pendedahan Saiful baru baru ini.

serupasekala February 19, 2010 at 1:44 PM  

Kalau macam ni kenalah bagi alamat palsu dan jangan layan email yang kita tidak kenal ( lebih baik terus delete ) termasuk juga sms melalui telefon bimbit.

sekarang ini banyak email yang mengatakan kita menang hadiah loteri la hadiah itu la hadiah ini la dan sebagainya termasuk juga berlaku pada sms sahinggakan minta nombor akaun bank untuk masuk duit.
SEMUA INI ADALAH TIPU BELAKA.


cegah lebih baik sebelum terkena.

Blog list