Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 31, 2010

Sondol-sondolan


[...] Ibu kepada empat anak itu yang hanya mahu dikenali sebagai Fatin, 30-an, berkata dia mengesan pelbagai perubahan yang berlaku kepada suaminya sejak memiliki barang berkenaan pertengahan tahun lalu.

Katanya, tangkal daripada anggota babi yang dikenali dengan nama cemara babi itu membuatkan rumah tangganya kini umpama retak menanti belah.

“Suami saya bukan lagi suami yang saya kenal kira-kira 12 tahun lalu. Kerana taksub dengan perkara khurafat, dia (suami) sudah tidak tahu halal dan haram. Paling mengejutkan, perwatakannya menjadi seperti babi selepas memiliki cemara babi itu.

“Dia (suami) gemar makan pucuk ubi mentah. Dia memberi alasan tidak pulang ke rumah kerana berasa panas jika berada di dalam rumah. Dia turut mengakui berasa lebih panas apabila saya bersolat atau mengaji al-Quran.

“Saya juga pelik apabila dia jadi gelabah jika terjumpa lopak air. Yang mengejutkan, beberapa rakannya yang saya temui memberitahu, suami saya gemar mengambil air di lopak air yang kotor dan menyapunya di muka serta seluruh anggota badan dan tidak kisah bau badannya busuk,” katanya.[ lagi ]

Mende cemara babi tu? He he he
Cuba klik video sini
Macam macam daaaa......
Share/Bookmark

3 comments:

Sharouk January 31, 2010 at 11:54 PM  

Ini punya wolang pun ade, haiya. wa pu selam sijuk mau pigang babi takut selesema babi woo.

Ayid February 1, 2010 at 7:24 AM  

Salam wak semuga wak sehat di berkati Allah pagi ini. Mohon wak link ana punya blog. Ana ada link blog wak. Tadbir

http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/

Ayid February 1, 2010 at 4:49 PM  

http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/. Salam Bro, mohon link blog ini bro. Saya dah link lam blog bro kat saya. Syukran

Blog list