Rakan WARTAMAYA

Sunday, May 1, 2011

Apa hukumnya jadi pengarah kilang beer?


Dr M: Sumpah laknat Eskay betul
Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohammed berkata ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah mempunyai hak melakukan sumpah laknat untuk mengaitkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam video seks yang dirakamkan pada Februari lalu.

Dalam sidang media di Alor Setar semalam, Mahathir berkata, perkara itu dilakukan kerana Eskay merasakan beliau mempunyai hak melakukannya.[ lagi ]

-----------------------
Ada manusia yang kokoknya berderai-derai, tapi ekor bergelumang taik ...
Bangang ! ... Wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  May 1, 2011 at 9:55 PM  

dalam islam ada ke sumpah laknat seumpama yang dilakukan itu? Kalau ikut ajaran NABI tidak ada (yang ada Nabi minta kemukakan 4 orang saksi yang adil), tapi kalau ikut perangai BABI mungkin begitu, menyedol merata-rata. mengada-adakan dalam agama yang macam tu bidaah sesat.

Tapi dalam umno tak kisah, sebab umno tu sendiri pun dah sesat.

Yong May 2, 2011 at 7:08 AM  

Yob, UMPorNO nak alihkan pandangan kita dari isu email 1Malaysia! So, jangan peduli dengan sumpah laknat Eskay tu. Yang penting kita kuatkan tentangan pada email 1Malaysia!

Bayangkan kalau email 1Malaysia jadi wajib. Kita tak boleh guna email rasmi syarikat dan jabatan lagi, selain gmail, yahoo etc. Email syarikat cendol lagi tak boleh!

Blog list